wtorek, 10 lutego 2015

Liebster Award [2]

Dziękuję za drugą już nominacje od sweet czoło <3 z bloga: http://adventureofemmaiashley.blogspot.com . Jeszcze raz dziękuję skarbie :*
A teraz moje odpowiedzi na pytanka:
1. Twoje imię/imiona.
~ Mam na imię Patrycja.
2. Znak zodiaku.
~ Waga
3. Cytat, którym kierujesz się w życiu.
~ Mam ich kilka:
Wiek to tylko liczba, dojrzałość jest wyborem. 
Człowiek bez marzeń umiera. 
Ludzie nie płaczą, bo są słabi. To dlatego, że byli silni za długo. 
4. Wolisz słuchać czy mówić?
~ Chyba słuchać
5. Ulubiony gatunek muzyki.
~ Wszystkie rodzaje popu ( oprócz k-pop), R&B lub jeśli ktoś woli R'n'B, trap, trance, wszystkie rodzaje House, Dubstep
6. Piosenka, która najbardziej opisuje Twoją osobowość.
~ Myślę, że Little Things One Direction, Perfect Hedley
7. Ulubiony aktor, aktorka
~ Nie mam
8. Film, który wywarł na Tobie największe wrażenie.
~ Belive, This is us, Życie to tylko sen, Sala Samobójców
9. Ulubione książki.
~ Oh, to bardzo trudne pytanie, ponieważ kocham czytać książki i wiele już ich przeczytałam, a moja pamieć pozapominała tytuły niektórych, więc nie będę mogła wspomnieć o kilku. Ok, a moje ulubione książki to:
Najpiękniejszy Dar, Pamiętniki Wampirów, Wampy, Hyperversum, Świat Nocy
10. O czy marzysz?
~ O nie, kolejne trudne pytanie, a raczej na które niezbyt potrafię odpowiedzieć, ponieważ jestem okropną marzycielką. Osoby, które bardzo dobrze mnie znają wiedzą, że całe moje życie to marzenia i wszystko co robię, w pewnej części są właśnie dla nich. Ale postaram się odpowiedzieć i proszę, nie zdziwcie się, jeśli właśnie zaraz przeczytacie(lub nie) wypracowanie.
Moim chyba największym marzeniem, jest porostu Londyn. Nie chcę tam pojechać na tydzień i zobaczyć kilka miejsc. Nie, to nie jest moim marzeniem. Moim marzeniem jest zamieszkanie tam. Chcę codziennie budzić się z uśmiechem na twarzy, wyjrzeć za okno i zobaczyć to miasto. Tych cudownych ludzi, którzy śpieszą się do pracy, lub odprowadzają swoje dzieci do szkoły. Chcę zobaczyć tą ponurą pogodę, która w rzeczywistości nie jest taka zła, jak się wydaję. Chcę zobaczyć tą piękne neo-gotycką i gotycką architekturę. Chcę po prostu się obudzić i wiedzieć, że moje marzenia się spełniły.
Od zawsze swoją przyszłość wiązałam z muzyką, a teraz gdy wiem, że to nie jest możliwe nawet w 10%, chcę zobaczyć tyle ile się da aren i chodzić na koncerty. Jak dotąd byłam tylko na kilku i pomimo tego, że świetnie się na nich bawiłam, to nie jeszcze to. Chcę bawić się i śpiewać z tysiącami osób, których może nie znam, ale za to bardzo kocham. I wiem, że to trochę głupie, ale tak, chcę chodzić na koncerty, bo to, sprawia, że moje niespełnione marzenia dotyczące przyszłości muzycznej, chociaż trochę się spełniają.
Moim kolejnym marzeniem jest nauka języków. W tej chwili spełniam jedno ze swoich mniejszych marzeń, ponieważ, mam możliwość przygotowania się do zdawania certefikatu DSD. Ale chciałabym umieć angielski co najmniej na poziomie zawansowanym, a to będzie dla mnie na prawdę trudne.
Mam jeszcze wiele, małych marzeń, ale to co wymieniłam są moimi najważniejszymi. Myśle, ze taka odpowiedz jak najbardziej jest dobra.


A teraz czas na moje 11 pytań:
1. Co robisz, gdy się nudzisz?
2. Masz jakieś rodzeństwo? Jeśli tak, jak się nazywa/ nazywają?
3. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
4. Jakie Fanfiction lubisz czytać i o kim?
5. Opowiedz o najdziwniejszej historii, jaka Ci się przydarzyła.
6. Gdzie mieszkasz?
7. Piszesz sam/ sama, czy z kimś?
8. Czy, gdy skończysz pisać ta historie, będziesz pisał/ pisała kolejną?
9. Czy masz jakoś motywację, dzięki której piszesz rozdziały?
10. Masz twittera?
11. Czy Twoi bliscy i rodzina, wiedzą o tym, że masz bloga?


Nie wiem czy po raz drugi uda mi się nominować 11 blogów, ale zobaczymy :)
Blogi, które nominuję:
1. http://illusion-niall.blogspot.com
2. http://one-dream-revolution.blogspot.com
3. http://brutal-and-dangerous.blogspot.com
4. http://how-long-can-we-love.blogspot.com
5 .http://tastetheair-fanfiction.blogspot.com
6. http://different-than-the-rest.blogspot.com

Więcej nie dam rady, przepraszam was :(

Jeszcze raz dziękuję za nominację. Kocham was tak bardzo mocno i nigdy o tym nie zapomnijcie. Paa! Miłego wieczoru misie <3
Niewidzialna


2 komentarze:

  1. Zapraszam do nowego katalogu blogowego Miasto Blogów.
    Po zgłoszeniu twój blog znajdzie się na stronie głównej naszego bloga! Czy można sobie wymarzyć lepszą reklamę?

    Zapraszam serdecznie, Implicitum ♣
    http://miasto-blogow.blogspot.com/

    PS Przepraszam za spam, ale myślę, że może cię to zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń