poniedziałek, 12 maja 2014

Informacja

Hej! Nie zajmę wam zbyt dużo czasu. Chciałabym was poinformować, że następny rozdział pojawi się dopiero wtedy, gdy pod 13 rozdziałem pojawi się co najmniej 3 komentarze! Nie jest to jeszcze dużo, więc myślę, że dacie radę. Rozdział 14 będzie dłuższy, więc będę pisała go dłużej, ale mam już napisane prawie połowę rozdziału. Więc ja biorę się za rozdział, a wy za komentowanie! Życzę powodzenia! Miłego popołudnia! Kocham was! Paaaa.... ;*****


                                                                                                                                  Niewidzialna

3 komentarze:

  1. Mam pytanie bo ogółem chodzi o to że jak np. komentuje 13 rozdział to on musi zostać zatwierdzony może to przez to nie ma tam komentarzy i czy mogła byś to jakoś odblokować? :D I tak wgl to świetny blog<33! /Miśkaa;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest niesamowity, oby tak dalej ;) Czekam na 14 rozdział, mam nadzieje, że będzie jeszcze dłuższy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spam. :)
    Zapraszam na TŁUMACZENIE opowiadania o Harry'm. ----> http://you-were-pregnant-tlumaczenie.blogspot.com/
    Zostawił mi wiadomość, a następnie zostawił mnie dla Taylor Swift, kiedy byłam w pierwszym miesiącu ciąży. Nie wiedział. Nie chciałam psuć jego relacji, więc trzymałam to w tajemnicy. Teraz widzę, Liam'a po 3 latach, a on jest w szoku. Co się stanie, kiedy przekona mnie do odwiedzenia innych chłopców z One Direction? A ważniejsze, co Harry powie?

    OdpowiedzUsuń