sobota, 19 kwietnia 2014

Życzenia.

Witajcie! Jak tam przygotowania do świąt? U mnie dobrze. Pokój wysprzątany, ciasta upieczone. Dobrze, nie będę przedłużała. Chciałabym wam życzyć wesołych, spokojnych świąt spędzonych w gronie rodziny i może znajomych, oraz mokrego poniedziałku. Rozdział 13 planuję dodać jakoś po świętach. Nie wiem jakiej będzie długości, ale raczej krótszy, gdyż poprzedni był dosyć długi. Jeszcze raz życzę wam wesołych świąt! Pozdrawiam i gorąco was całuję!


                                                                                                                                  Wasza Niewidzialna.

Tapeta z króliczkiem i pisankami

4 komentarze:

  1. super super nawzajem wesolych swiat :)
    Mogę liczyć na twoją opinię?

    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś zaprosić mnie na blogi? Byłabym bardzo wdzięczna

      Usuń
  2. Masz wielki talent. Życzę dalszej weny oraz oczywiście Wesołych Świąt!
    Bardzo zależy mi na Twojej opinii, więc proszę odwiedź mojego bloga: http://nobody-compares-to-you6.blogspot.com Mam nadzieję, że również zostawisz po sobie ślad. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! Może trochę spóźnione, ale jakby nie było, nadal jest poniedziałek, a co za tym idzie - Dyngus! Także, życzę Ci owocnego w wodne bitwy dnia! :D
    Ps. Mogłabyś usunąć weryfikację przy dodawaniu komentarzy? To bardzo denerwuje, a poza tym zniechęca do pisania. :>

    Pozdrawiam
    ~Justyna

    OdpowiedzUsuń